Waluta:

PLN EUR

Zmień język sklepu

Ilość: 0 szt. Koszyk
Wartość: 0.00 zł
 
Koszt wysyłki:

Kurier GLS Przelew 14,00 zł 
Kurier GLS Pobranie 22,00 zł
Wysyłka GRATIS kurierem 
dla zamówień powyżej 2000 zł.


Termin wysyłki:
:
Zazwyczaj wysyłka w ciągu 1-3 dni.
W przypadku dużych zamówień
i oczekiwaniu na dostawę od producenta
wysyłka może się wydłużyć do 7 dni,
o czym od razu poinformujemy klienta.
Zawsze priorytetowo traktujemy 
zamówienia opisane w komentarzu
jako PILNE.


Rabaty:

System sklepu nalicza dodatkowe rabaty 
w zależności od wielkości zakupu:
powyżej 500 zł - 3% rabatu
powyżej 1000 zł - 5%
powyżej 2000 zł - 10%
powyżej 3000 zł - 11%
powyżej 4000 zł - 12%
powyżej 6000 zł - 13%
powyżej 10000 zł - 14%
powyżej 13000 zł - 15%
powyżej 15000 zł - 16%
powyżej 20000 zł - 17%
powyżej 30000 zł - 18%
Można dodawać do wspólnego koszyka
produkty z działu hurtowego i detalicznego.

Wysyłka zagraniczna:
Wysyłamy paczki do prawie wszystkich 
krajów świata.
Koszty wysyłki
podane są
w finalizacji zamówienia.
Prosimy o wybranie Państwa kraju z listy.
 

 Firma Deco Mariage istnieje na rynku ślubnym i komunijnym od 1999 roku, natomiast sklep internetowy prowadzony jest od 2006 roku i na bieżąco poszerzana jest jego oferta. Staramy się oferować towary w jak najniższej cenie, aby zadowolić najbardziej wybredne gusta. Zachęcamy do częstego odwiedzania naszego sklepu i sprawdzanie na bieżąco dostępnych promocji.


Dane firmy:  Deco Mariage, ul. Braniborska 36, 71-016 Szczecin Nip: 851-242-42-10, Regon: 811-86-06-86, nr ewid. działaln.: UN/025939/05 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina, Konto: PKO BP SA Inteligo - 50 1020 5558 1111 1021 3790 0134 Strona internetowa: www.decomariage.pl


FAQ czyli pytania i odpowiedzi:
Tutaj znajdziecie Państwo odpowiedzi na 99% zapytań, dlatego w przypadku wątpliwości prosimy o zapoznanie się z informacjami poniżej:
 
- Moje ZAMÓWIENIE JEST PILNE, kiedy zostanie wysłane / dostarczone  ?
    Zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili otrzymania wpłaty lub wybrania formy wysyłki za pobraniem, a w wyjątkowych przypadkach do 7 DNI w przypadku bardzo dużej ilości zamówień lub chwilowego braku towaru. Gdy zamówienie jest PILNE, prosimy o informację w komentarzu lub wysłanie dodatkowego e-maila, DO KIEDY najdalej paczka powinna dotrzeć do odbiorcy - takie zamówienia zawsze traktujemy priorytetowo.
    Po wysłaniu paczki kurierem klient zawsze otrzymuje e-maila od firmy kurierskiej, gdzie znajdzie wszystkie potrzebne informacje na temat jego paczki.
    Jeśli w ciągu 3 dni od zamówienia nie otrzymali Państwo e-maila od firmy kurierskiej z powiadomieniem o wysłaniu paczki, prosimy o kontakt e-mailem, a odpowiemy, kiedy paczka zostanie wysłana i co jest powodem wydłużonego terminu realizacji.
 
- Jaki jest KOSZT WYSYŁKI ? Czy jest JEDEN koszt wysyłki przy zakupie kilku produktów ? Czy mogę zapłacić za towar kurierowi ?
 
    Tak, zawsze jest tylko jeden koszt wysyłki i nawet przy zakupie 2 lub 50 produktów wszystkie zamówione produkty wyślemy w jednej paczce. Nawet gdy klient zamówi dużą ilość produktów, to spakujemy je w kilka paczek, ale klienta ZAWSZE PŁACI TYLKO RAZ ZA WYSYŁKĘ. W sporadycznych przypadkach dla bardzo dużych zamówień składanych przez klientów hurtowych koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie.
    Koszty wysyłki KURIEREM podane są zawsze w finalizacji zamówienia i wynoszą:
- 14,00 zł - przy wykonaniu przedpłaty, czyli przelewu bankowego
- 22,00 zł - przy wybraniu opcji "ZA POBRANIEM". Wtedy klient płaci za towar i za wysyłkę kurierowi przy odbiorze.
    Przy zakupach allegro i w sklepie ślubnym decomariage.pl istnieje dodatkowo opcja PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH, dzięki której otrzymujemy płatność od razu i mamy możliwość szybkiej realizacji zamówienia. Przy zakupach na Allegro taka opcja nie zmienia kwoty wysyłki, natomiast w sklepie decomariage.pl koszt wysyłki kurierem przy płatnościach elektronicznych to 22,00 zł (taka kwota wynika z faktu konieczności odprowadzenia prowizji do firmy zajmującej się płatnościami)
 
- Nie mam konta na Allegro lub w waszym sklepie, czy mogę złożyć zamówienie TELEFONICZNIE lub e-mailem ?
    Przypominamy, że aby złożyć zamówienie na allegro lub w naszym sklepie, użytkownik nie potrzebuje żadnej rejestracji, więc zalecamy składanie zamówień przez Allegro lub sklep, ponieważ jest to najszybszy i najwygodniejszy sposób dla klienta, który przy finalizacji zamówienia będzie mógł sprawdzić poprawności danych do wysyłki oraz widoczna będzie całkowita kwota do zapłaty. Składanie zamówień w sklepie i na allegro jest INTUICYJNE i nie powinno sprawić żadnych kłopotów, prosimy tylko z uwagą czytać informacje zawarte na stronie widoczne w każdym kroku zamówienia. 
    Niestety NIE przyjmujemy zamówień telefonicznie, a w drodze wyjątku jest możliwe wysłanie zamówienia e-mailem z podaniem danych do wysyłki, numeru telefonu i listy towarów.
 
- Czy moje ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ZŁOŻONE ? Nie otrzymałem/am potwierdzenia.
    Zawsze po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym lub w portalu Allegro otrzymają Państwo e-maila potwierdzającego na podany w zamówieniu adres e-mail. Taka wiadomość w 99% przypadków widoczna jest u klienta w ciągu kilku sekund, sporadycznie w ciągu kilku minut. 
    Jeśli zatem nie otrzymali Państwo żadnego e-maila z potwierdzeniem, oznacza to jedną z poniższych sytuacji: 1. został podany BŁĘDNY adres e-mail przy zamówieniu  lub  2. NIE DOKOŃCZYLI Państwo zamówienia, tzn. nie zostało ono sfinalizowane do końca, np. w ostatnim kroku było widoczne na stronie Państwa zamówienie, lecz nie została kliknięta ikona "Zamów/Finalizuj/Zakończ" W obu przypadkach prosimy o złożenie zamówienia PONOWNIE, a w komentarzu można dodać informację "To zamówienie jest aktualne, przy składaniu poprzedniego wystąpił jakiś problem".
 
- CZY MOGĘ COŚ DOMÓWIĆ / dołożyć do złożonego już zamówienia lub ZMIENIĆ moje zamówienie ?
    Tak, ale koniecznie trzeba to zrobić jak najszybciej, najlepiej w tym samym dniu. Nie gwarantujemy, że zawsze uda nam się wstrzymać pierwsze zamówienie, ale w 90% przypadków udaje się połączyć zamówienia i wysłać wszystko w jednej paczce. W przypadku chęci domówienia innych produktów prosimy najlepiej o ZŁOŻENIE NOWEGO ZAMÓWIENIA w ten sam sposób, jak Państwo zrobili to za pierwszym razem, a w KOMENTARZU zamówienia prosimy napisać prośbę o połączenie obu zamówień. Ewentualnie taką prośbę można przesłać także w mailu. 
    O zmianach w zamówieniu prosimy informować e-mailem (NIE telefonicznie) i jeśli paczka nie została jeszcze wysłana, to dokonamy zmian zgodnie z prośbą.
 
- Czy wyślecie paczkę W TYM SAMYM DNIU, jeśli zaraz złożę zamówienie ?
    Bardzo rzadko udaje się wysłać paczkę w tym samym dniu, w którym zostało złożone zamówienie, stąd prosimy to wziąć pod uwagę i składać zamówienia przynajmniej z 1-dniowym wyprzedzeniem. Gdy zamówienie jest PILNE, koniecznie prosimy zawrzeć do w komentarzu zamówienia.
 
- Czy każdy wasz artykuł ze strony internetowej jest DOSTĘPNY STACJONARNIE, czy CENY SĄ TAKIE SAME ?
    Ponad 97% asortymentu widocznego na stronie jest dostępne w naszym sklepie stacjonarnym w Szczecinie przy ulicy Braniborskiej 36. Mapka dojazdu, godziny otwarcia i nr telefonu do sklepu dostępne są: http://salon.decomariage.pl/mapa.html . W naszym salonie jest zatem możliwość obejrzenia na miejscu prawie każdego produktu oraz jego zakup, lecz zwracamy uwagę, że ceny stacjonarne nieznacznie mogą się różnić od internetowych (zazwyczaj +-10%). 
 
- Chcę zakupić dużą ilość towaru, czy otrzymam DODATKOWY RABAT ?
    Przy zakupie Allegro niestety nie przewidujemy dodatkowych rabatów ze względu na to, że ceny oferowanych produktów są już bardzo niskie, dodatkowo Allegro pobiera prowizję od sprzedaży, która pokrywa sprzedający.   Przy zakupie w sklepie internetowym decomariage.pludzielane są zawsze dodatkowe rabaty, które system sklepu wylicza automatycznie: 3% - od 500 zł , 5% - od 1000 zł , 10% - od 2000 zł.   Przy zakupie w sklepie ekolorowemisie.plaktualnie nie przewidujemy dodatkowych rabatów.
   Specjalne ceny przewidujemy jednak dla odbiorców HURTOWYCH, więc jeśli prowadzisz sklep lub hurtownię, to dzięki temu, że jesteśmy bezpośrednim importerem, możemy zaproponować atrakcyjne ceny dla firm odsprzedających dalej nasze produkty.
 
- Czy macie w ofercie INNE KOLORY lub PODOBNE PRODUKTY do tych na stronie ?
    Zawsze aktualna oferta jest dostępna na naszych stronach i jeśli produkt, którym są Państwo zainteresowani nie jest widoczny w naszej ofercie, to znaczy, że NIE JEST ON U NAS DOSTĘPNY i nie mamy możliwości sprowadzenia. W sporadycznych przypadkach, gdy klient zamierza dokonać zakupu hurtowego (powyżej 500 zł) lub jest zainteresowany większą ilością możemy sprowadzić taki produkt na zamówienie - prosimy wtedy o wysyłanie zapytań tylko e-mailem.
 
- Kiedy będzie dostępny produkt, który aktualnie jest oznaczony jako NIEDOSTĘPNY ?
    Niestety często nie możemy udzielić na to pytanie odpowiedzi z tego względu, że czekamy np. na dostawę towaru od producenta, który nie jest w stanie określić terminu dostawy. W takich sytuacjach produkt może być dostępny np. w ciągu tygodnia lub za kilka miesięcy. O zapytania w sprawie dostępności prosimy tylko firmy hurtowe.


Jeśli nie uzyskali Państwo odpowiedzi na pytanie w dziale FAQ prosimy o wysłanie zapytania e-mailem na adres: sklep@decomariage.pl . Na pytania odpowiadamy zazwyczaj w ciągu kilku godzin, a najdalej następnego dnia. Jeśli pytania jest pilne, prosimy o dopisanie w temacie słowa "PILNE", a postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to tylko możliwe. W ostateczności prosimy o kontakt telefoniczny: tel. 510 194 672, lecz zalecamy wysyłanie zapytań mailem, ponieważ na większość pytań przez telefon nie możemy udzielić od razu odpowiedzi, ponieważ wymagają one sprawdzenia np. stanu zamówienia w systemie itp., stąd bardzo prosimy o kontakt e-mailem zamiast telefonicznego.

Godziny pracy Deco Mariage:
Dział sprzedaży internetowej:  pon-piąt. 8.00-16.00 (kontakt z przedstawicielem)
Salon Ślubny, Braniborska 36, Szczecin: 
pon-piąt. 10.00-18.00
, sob. 10.00-14.00

Formularz kontaktowy

Imię i Nazwisko
Telefon
* Email