Waluta:

PLN EUR

Zmień język sklepu

Ilość: 0 szt. Koszyk
Wartość: 0.00 zł

Informacje o wysyłce:

Kurier Przedpłata
14,00 zł

Kurier Pobranie

22,00 zł

Poczta List Priorytet

9,90 zł
dla wybranych produktów
małych rozmiarów i niskiej wagi.
System sklepu sam podaje
możliwość wysyłki listem.

Wysyłka zagraniczna
Wysyłamy paczki do wszystkich
krajów świata. Koszty wysyłki
podane są w finalizacji zamówienia.


   REGULAMIN ZAKUPÓW w sklepie Deco Mariage:

- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA.  Zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili otrzymania wpłaty lub wybrania formy wysyłki za pobraniem, a NAJDALEJ DO 7 DNI w przypadku chwilowego braku towaru lub bardzo dużej ilości zamówień. W przypadku pilnych zamówień prosimy zawrzeć taką informację w komentarzu zamówienia. W przypadku braku towaru w magazynie Deco Mariage lub u producenta i wydłużonego
czasu realizacji zamówienia, klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o przewidywanym terminie wysyłki lub niemożliwości realizacji zamówienia. Deco Mariage dokłada wszelkich starań, aby zamówienie zostało zrealizowane jak najszybciej.

- WYSYŁKA I DOSTAWA.  Paczki wysyłane są KURIEREM w każdy dzień roboczy, natomiast LISTY POLECONE wysyłane są w każdą środę tygodnia, gdy zamówienie/wpłatę otrzymamy do wtorku w godzinach pracy działu sprzedaży internetowej (do godziny 16.00). Dostawy listu przez Pocztę należy się spodziewać w ciągu kilku dni (zazwyczaj do piątku), lecz zdarza się nieraz, że Poczta dostarcza listy do 7 dni. Dlatego gdy zamówienie jest pilne, sugerujemy zmianę formy wysyłki Z LISTU na KURIERA i dopłacenie różnicy między wysyłką listem a kurierem i poinformowanie nas o zmianie e-mailem.
- Po wysyłce kurierem każdy klient automatycznie otrzymuje e-mailem numer listu przewozowego, dzięki któremu może sprawdzić status przesyłki lub uzyskać w najbliższej placówce GLS numer telefonu do kuriera dostarczającego przesyłkę. Kurier standardowo dostarcza przesyłkę w godzinach 9.00-17.00, lecz istnieje możliwość skontaktować się z kurierem w celu zaproponowania innego terminu dostawy. W przypadku opóźnienia w dostawie paczki prosimy o kontakt z najbliższym Państwu biurem GLS, gdzie po podaniu numeru listu przewozowego, uzyskają Państwo dokładne informację na temat przesyłki (wszystkie dane do kontaktu z firmą kurierską znajdą Państwo w otrzymanym mailu po wysyłce towaru.)
- Deco Mariage nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy przez zamawiacego. Reklamacje na niedostarczenie przesyłki prosimy składać wtedy, gdy towar dotarł do zamawiającego po terminie, w którym Deco Mariage zobowiązuje się zrealizować zamówienie, czyli po 7 dniach od chwili dokonania przedpłaty / wybrania formy rozliczenia za pobraniem lub dokonania ostatnich zmian w zamówieniu / dopłaty do zamówienia itd.

- USŁUGI SPECJALNE na życzenie klienta (podana poniżej cena brutto jest doliczana dodatkowo do głównego kosztu wysyłki):
- usługa doręczenia przesyłki do godziny 12.00 kolejnego dnia roboczego - 12,00 zł
- usługa doręczenia przesyłki do godziny 10.00 kolejnego dnia roboczego - 22,00 zł
- usługa doręczenia przesyłki w sobotę w ciągu dnia - 27,00 zł
- usługa doręczenia przesyłki w sobotę do godziny 12.00 - 38,00 zł
- usługa doręczenia przesyłki w sobotę do godziny 10.00 - 48,00 zł
- odebranie paczki od klienta z dostawą do Deco Mariage - 28,00 zł

- ODBIÓR OSOBISTY:  Zamówienia przygotowywane są do odbioru w ciągu 1-3 dni roboczych. W osobnym e-mailu otrzymają Państwo wiadomość o tym, że towar czeka na odbiór w siedzibie Deco Mariage - Braniborska 36, Szczecin.
Mapka dojazdu - http://salon.decomariage.pl/mapa.html .
W naszym salonie w Szczecinie można także dokonać dodatkowego zakupu poza odbiorem zamówienia internetowego, przypominamy jednak, że ceny w sklepie stacjonarnym mogą się nieznacznie różnić się od cen w sklepie internetowym.

- Koszt wysyłki zagranicznej podany jest przy finalizacji zamówienia (po przejściu do koszyka produktów).

- Zamówienia można składać tylko i wyłącznie za pośrednict
wem strony internetowej: www.decomariage.pl.


- Standardowo wraz z przesyłką otrzymujecie Państwo paragon, a na życzenie klienta, fakturę VAT załączoną w przesyłce.

- ZMIANA ZAMÓWIENIA.  Jeśli złożone zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane przez Deco Mariage, klient może poinformować o zmianie jego treści e-mailem lub telefonicznie, życząc sobie dodanie lub usunięcie części zamówionych produktów. Niestety nie ma już takiej możliwości, jeśli przesyłka została wysłana do klienta.

- SPRAWDZENIE PRZESYŁKI PRZY KURIERZE. Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie lub towary nie uległy uszkodzeniu w transporcie - szczególnie tyczy się to produktów podatnych na uszkodzenia. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń towaru lub opakowania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody wg wytycznych poniżej oraz przesłać nam jak najszybciej skan protokołu e-mailem. Po otrzymaniu protokołu klient otrzymuje od nas odpowiedź i jeśli reklamacja jest zasadna, uzgadniamy z klientem szczegóły rekompensaty finansowej (zwrot części lub całej wartości uszkodzonego towaru) lub kolejnego dostarczenia
do klienta towaru wolnego od wad. W niektórych przypadkach może być koniecznym odesłanie uszkodzonego towaru w celu właściwego rozpatrzenia reklamacji. PROTOKÓŁ SZKODY. Koniecznym jest właściwe uzupełnienie protokołu wg wytycznych (KLIKNIJ ABY OBEJRZEĆ WZÓR). Szczególnie zwracamy uwagę na bardzo ważne wyszczególnienie rodzajów zabezpieczeń wewnątrz opakowania. Trzeba dopisać słowo BĄBELKOWA przy folii oraz w miejscu INNE: uzupełniacze zabezpieczające uszkodzony produkt. Dodatkowo koniecznym jest zaznaczenie szczegółów opakowania zewnętrznego, czyli karton i naklejki ostrzegawcze (kielich) oraz wymienienie uszkodzeń opakowania zewnętrznego, jeśli takie uszkodzenia miały miejsce. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i spisanie protokołu z kurierem jest ważne dla uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia towarów w transporcie. Brak takiego protokołu jest świadczy o tym, że odebrany towar nie nosił żadnych znamion uszkodzeń.

- RÓŻNICE W KOLORACH. RĘKODZIEŁO.  Przypominamy, że kolory artykułów mogą się trochę różnić u każdego oglądającego i zależą od ustawień monitora, na którym na wiele sposobów można ustawić barwę, nasycenie oraz kontrast i często monitor sam automatycznie dobiera te parametry. Dlatego szczególnie zwracamy uwagę na to, iż nie można sugerować się na 100% wyświetlanym kolorem. Staramy się jak najlepiej przedstawić naszą ofertę, lecz nie odpowiadamy za różnice w kolorach między zakupionym towarem a jego zdjęciem. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać, a postaramy się
opisać dokładniej dany kolor lub jego charakterystykę. Informujemy zatem, że kupujący nie może rościć do nas pretensji w przypadku różnic kolorystycznych i przypominamy, że w przypadku niezadowolenia z towaru, zawsze jest możliwość odesłania go do nas bez podania przyczyny, a my zwracamy wartość towaru na konto. Przypominamy także, że produkty wykonane ręcznie jak np. aniołki z masy solnej lub nietóre zaproszenia są produktem rękodzielniczym i poszczególne sztuki tych produktów mogą się nieznacznie różnić od siebie, np. kolorem lub kształtem. Także w przypadku produktów wykonanych ze szkła mogą wystąpić naturalne efekty uboczne przy produkcji szkła, takie jak pęcherzyki powietrza lub falistość powierzchni szklanych i wymienione wady nie podlegają reklamacji.

- ANULOWANIE ZAMÓWIENIA.  Klient ma możliwość anulowania zamówienia w dowolnym momencie podczas jego realizacji. Gdy anulowanie nastąpi jeszcze przed wysyłką paczki, wtedy klient nie zostaje obciążony żadnym dodatkowym kosztem, a
anulowanie zamówienia zostaje potwierdzone e-mailem . Gdy klient chce anulować zamówienie po otrzymaniu już przesyłki, może to zrobić korzystając z prawa odstąpienia od umowy do 10 dni i w ciągu kolejnych 14 dni po tym zgłoszeniu, odesłać do Deco Mariage zamówione artykuły z pismem odstąpienia od umowy. W przypadku gdy klient nie odbierze paczki od kuriera i w ciągu 10 dni nie odstąpi od umowy zakupu, zostanie obciążony kosztami wysyłki i powrotu do nas paczki (czytaj niżej: "Nieodebranie przesyłki")

- NIEODEBRANIE PRZESYŁKI.  W przypadku gdy zamawiający NIE odstąpił od umowy zakupu w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki i NIE odebrał przesyłki od kuriera (np. był nieobecny), Deco Mariage ma prawo domagać się zwrotu kosztów wysłania i powrotu paczki kurierskiej. W takich przypadkach czekamy na kontakt w sprawie zamówienia do czasu, aż paczka do nas wróci i zamówienie po tym czasie zostaje przez nas anulowane. Jeśli miała miejsce wcześniej wpłata od zamawiającego, to zwracamy kwotę wpłaty pomniejszoną o koszty wysłania i powrotu paczki, czyli 28,00 zł. Gdy natomiast paczka została wysłana za pobraniem klient, który nie odbierze paczki, zobowiązany jest wpłacić 36,00 zł (22,00 zł koszt wysyłki za pobraniem + 14,00 zł koszt powrotu paczki).

- REKLAMACJE.  W przypadku niezgodności towaru ze składanym zamówieniem, prosimy o kontakt e-mailowy, telefoniczny lub listowny. Po otrzymaniu takiej informacji najdalej w ciągu 14 dni roboczych ustosunkujemy się do reklamacji (przeważnie odpowiedzi udzielamy w ciągu kilku dni). Po uwzględnieniu reklamacji, sprzedający odsyła towar POCZTĄ - LISTEM POLECONYM PRIORYTETEM (inna forma odesłania towaru musi być wyraźnie potwierdzona e-mailem) BEZ POBRANIA na adres sklepu: Deco Mariage, Braniborska 36, 71-016 Szczecin. Po otrzymaniu przesyłki, jeśli reklamacja będzie zasadna i będziemy mieli taką możliwość, to prześlemy nowy identyczny produkt, a jeśli nie, zwrócimy na konto zamawiającego kwotę równą wartości produktu i poniesionych kosztów przesyłki zwrotnej (Poczta Polska). Deco Mariage nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikłe na skutek błędnej realizacji zamówienia, a tylko zwraca sumę wartości reklamowanych produktów i kosztów jego odesłania listem. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy uszkodzony w transporcie towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości.

- ODSTĄPIENIE OD UMOWY.  Kupujący (konsument) w ciągu 10 dni od daty zakupu (odebrania przesyłki) ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W takim przypadku klient odsyła do Deco Mariage na swój koszt zamówiony towar w stanie nienaruszonym wraz z załączonym pismem informującym o zwrocie towaru i z numerem konta, na który ma być dokonany przelew. Deco Mariage maksymalnie w ciągu 14 dni przeleje kwotę równą wartości zamówienia/towaru, jeśli zwrócony towar będzie w stanie niewskazującym na jego użytkowanie, w oryginalnym opakowaniu i oczywiście nieuszkodzony, dlatego prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy uszkodzony w transporcie towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości.
Przypominamy, że zgodnie z prawem zwrotowi nie podlegają artykuły wykonane na zamówienie takie jak rejestracje indywidualne z imionami, księgi gości indywidualne i dekoracje wykonane na zamówienie (np. zestawy stojaków, bramy kwiatowe itd.).
Przypominamy także, że prawo zwrotu posiada tylko konsument (osoba fizyczna), natomiast zwrot nie przysługuje firmom (gdy wystawiana została faktura do zakupu), z racji tego, że firma nie jest konsumentem w rozumieniu prawa. W przypadku wątpliwości prosimy zasięgnąć informacji w Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl) lub w ogólnodostępnych zasobach internetu (np. www.prawosos.pl/pokaz/29858/zwrot_towaru_zakupionego_przez_firme_przez_internet)

- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.sklep.decomariage.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.

- Informacje znajdujące się na stronie sklepu internetowego www.sklep.decomariage.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodesku Cywilnego. Klient składając zamówienie w sklepie internetowym, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

- Powyższy regulamin określa zasady zakupów w sklepie Deco Mariage. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.


Polityka prywatności

Administrator gromadzi następujące dane osobowe użytkowników za pośrednictwem witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji w serwisie: nazwisko i imię, adres zamieszkania, adres dostawy kurierskiej, adres poczty elektronicznej, numer telefon. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla dokonania rejestracji i/lub zakupu w naszym sklepie.. Dane osobowe będą wykorzystywane przez Operatora wyłącznie w celu rejestracji oraz w dla właściwego wykonania usług, w zgodzie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zatem nasz sklep ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o klientach do niezbędnego minimum wymaganego do wysyłkowej sprzedaży towarów. Informacje te nie będą udostępniane innym firmom ani osobom, bez zgody osoby, która tych informacji dostarczyła. Powierzone nam dane traktujemy jako informacje w najwyższym stopniu poufne. Będą przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 - tekst jednolity, z późn. zm.). Jeżeli chcą Państwo uzyskać wgląd lub zaktualizować swoje dane osobowe można to uczynić samodzielnie z poziomu panelu użytkownika po zalogowaniu się do witryny sklepu. Jeżeli chcą Państwo usunąć swoje dane osobowe prosimy wysłać wiadomość na adres e-mailowy sklepu.


Polityka Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które firma DECO MARIAGE wykorzystuje do identyfikacji użytkowników odwiedzających stronę internetową sklepu, a tym samym usprawnienia dokonywania zakupów. W ten sposób działa na przykład funkcja „Koszyka” i jego możliwość „zapamiętywania”. Pliki cookie są zapisywane przez przeglądarkę na twardym dysku tylko na czas danej sesji, zajmują niewielką ilość miejsca i nie wpływają negatywnie na pracę komputera. Pliki cookie nie zawierają informacji dotyczących danej osoby. Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookie. Zapisane i tymczasowe pliki cookie można niezależnie od siebie odrzucić lub zaakceptować, korzystając z ustawień bezpieczeństwa. Po dezaktywacji plików cookie niektóre elementy na stronie sklepu będą niedostępne, a pewne strony internetowe mogą być wyświetlane nieprawidłowo.Bez wyraźnej zgody użytkownika firma DECO MARIAGE nie łączy danych osobowych (imię, adres itd.) z danymi zapisanymi w używanych przez siebie plikach cookie. Aby móc korzystać z funkcji koszyka, należy zaakceptować pliki cookie (tymczasowe/trwałe).
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko lub w sekcji „Pomoc” w menu Państwa przeglądarki internetowej.