Waluta:

PLN EUR

Zmień język sklepu

Ilość: 0 szt. Koszyk
Wartość: 0.00 zł

 
Informacje o wysyłce:


Kurier Przedpłata
14,00 zł 

Kurier Pobranie
22,00 zł

Poczta List Priorytet 
9,90 zł

dla wybranych produktów
małych rozmiarów i niskiej wagi.
System sklepu sam podaje 
możliwość wysyłki listem.

Wysyłka zagraniczna
Wysyłamy paczki do prawie
wszystkich krajów świata.
Koszty wysyłki podane są
w finalizacji zamówienia.
 


W tym dziale znajdą Państwo: 
- FAQ - ogólne informację , o które często pytają klienci
- pełny regulamin obowiązujący od 25.12.2014 r. (poniżej ogólnych informacji) 

Sklep internetowy Deco Mariage prowadzony jest przez Deco Mariage Damian Krzyżoszczak z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Braniborskiej 36, Nip: 851-242-42-10, Regon: 811-86-06-86, nr ewid. działaln.: UN/025939/05 prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecina. Konto: PKO BP SA Inteligo - 50 1020 5558 1111 1021 3790 0134. Klienci mogą się kontaktować pod adresem mailowym sklep@decomariage.pl.  

OGÓLNE INFORMACJE DLA KLIENTÓW:

- TERMIN REALIZACJI.  Zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili otrzymania wpłaty lub wybrania formy wysyłki za pobraniem, a najdalej do 14 dni w przypadku bardzo dużej ilości zamówień lub chwilowego braku towaru. Gdy zamówienie jest pilne, prosimy koniecznie o informację w komentarzu lub e-mailem, DO KIEDY NAJDALEJ PACZKA POWINNA DOTRZEĆ DO ODBIORCY. W przypadku braku towaru w magazynie i wydłużonego czasu realizacji zamówienia, a w szczególności dla terminu 7-14 dni, klient zostanie niezwłocznie poinformowany e-mailem o przewidywanym terminie wysyłki lub niemożliwości realizacji zamówienia. Zamówienia staramy się realizować jak najszybciej, lecz prosimy pamiętać, że maksymalny czas wysyłki towaru to 14 dni.

- RODZAJE DOSTAWY.  Paczki wysyłane są KURIEREM w każdy dzień roboczy, natomiast LISTY POLECONE wysyłane są w każdą środę tygodnia, gdy zamówienie/wpłatę otrzymamy do wtorku w godzinach pracy działu sprzedaży internetowej (do godziny 16.00). Dostawy listu przez Pocztę należy się spodziewać w ciągu kilku dni (zazwyczaj do piątku), lecz zdarza się nieraz, że Poczta dostarcza listy do 7 dni. Dlatego gdy zamówienie jest pilne, sugerujemy zmianę formy wysyłki Z LISTU na KURIERA i dopłacenie różnicy między wysyłką listem a kurierem i poinformowanie nas o zmianie e-mailem. 
- Po wysyłce kurierem każdy klient automatycznie otrzymuje e-mailem numer listu przewozowego, dzięki któremu może sprawdzić status przesyłki lub uzyskać w najbliższej placówce GLS numer telefonu do kuriera dostarczającego przesyłkę. Kurier standardowo dostarcza przesyłkę w godzinach 9.00-17.00, lecz istnieje możliwość skontaktować się z kurierem w celu zaproponowania innego terminu dostawy. W przypadku opóźnienia w dostawie paczki prosimy o kontakt z najbliższym Państwu biurem GLS, gdzie po podaniu numeru listu przewozowego, uzyskają Państwo dokładne informację na temat przesyłki (wszystkie dane do kontaktu z firmą kurierską znajdą Państwo w otrzymanym mailu po wysyłce towaru.)
- Deco Mariage nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy przez zamawiacego. Reklamacje na niedostarczenie przesyłki prosimy składać wtedy, gdy towar dotarł do zamawiającego po terminie, w którym Deco Mariage zobowiązuje się zrealizować zamówienie, czyli po 7 dniach od chwili dokonania przedpłaty / wybrania formy rozliczenia za pobraniem lub dokonania ostatnich zmian w zamówieniu / dopłaty do zamówienia itd.

- DODATKOWE USŁUGI SPECJALNE na życzenie klienta (podana poniżej cena brutto jest doliczana dodatkowo do głównego kosztu wysyłki):
- usługa doręczenia przesyłki do godziny 12.00 kolejnego dnia roboczego - 12,00 zł 
- usługa doręczenia przesyłki do godziny 10.00 kolejnego dnia roboczego - 22,00 zł 
- usługa doręczenia przesyłki w sobotę w ciągu dnia - 27,00 zł 
- usługa doręczenia przesyłki w sobotę do godziny 12.00 - 38,00 zł 
- usługa doręczenia przesyłki w sobotę do godziny 10.00 - 48,00 zł 
- odebranie paczki od klienta z dostawą do Deco Mariage - 28,00 zł 
- odebranie paczki od klienta i przekazanie jej do innego klienta - 28,00 zł 

- ODBIÓR OSOBISTY.  Zamówienia przygotowywane są do odbioru zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych, a najdalej w ciągu 14 dni. W osobnym e-mailu otrzymają Państwo wiadomość o tym, że towar czeka na odbiór w siedzibie Deco Mariage - Braniborska 36, Szczecin. 
W naszym salonie w Szczecinie można także dokonać dodatkowego zakupu poza odbiorem zamówienia internetowego, przypominamy jednak, że ceny w sklepie stacjonarnym mogą się nieznacznie różnić się od cen w sklepie internetowym.

- Koszt wysyłki zagranicznej podany jest przy finalizacji zamówienia (po przejściu do koszyka produktów).

- ZMIANA ZAMÓWIENIA.  Jeśli złożone zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane przez Deco Mariage, klient może poinformować o zmianie jego treści e-mailem lub telefonicznie, życząc sobie dodanie lub usunięcie części zamówionych produktów. Niestety nie ma już takiej możliwości, jeśli przesyłka została wysłana do klienta.

- SPRAWDZENIE PRZESYŁKI PRZY KURIERZE. Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie lub towary nie uległy uszkodzeniu w transporcie - szczególnie tyczy się to produktów podatnych na uszkodzenia. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń towaru lub opakowania należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody wg wytycznych poniżej oraz przesłać nam jak najszybciej skan protokołu e-mailem. Po otrzymaniu protokołu klient otrzymuje od nas odpowiedź i jeśli reklamacja jest zasadna, uzgadniamy z klientem szczegóły rekompensaty finansowej (zwrot części lub całej wartości uszkodzonego towaru) lub kolejnego dostarczenia do klienta towaru wolnego od wad. W niektórych przypadkach może być koniecznym odesłanie uszkodzonego towaru w celu właściwego rozpatrzenia reklamacji. PROTOKÓŁ SZKODY. Koniecznym jest właściwe uzupełnienie protokołu wg wytycznych (KLIKNIJ ABY OBEJRZEĆ WZÓR). Szczególnie zwracamy uwagę na bardzo ważne wyszczególnienie rodzajów zabezpieczeń wewnątrz opakowania. Trzeba dopisać słowo BĄBELKOWA przy folii oraz w miejscu INNE: uzupełniacze zabezpieczające uszkodzony produkt. Dodatkowo koniecznym jest zaznaczenie szczegółów opakowania zewnętrznego, czyli karton i naklejki ostrzegawcze (kielich) oraz wymienienie uszkodzeń opakowania zewnętrznego, jeśli takie uszkodzenia miały miejsce. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze i spisanie protokołu z kurierem jest ważne dla uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia towarów w transporcie. Brak takiego protokołu jest świadczy o tym, że odebrany towar nie nosił żadnych znamion uszkodzeń. 

- RÓŻNICE W KOLORACH i JAKOŚCI, RĘKODZIEŁO.  Przypominamy, że kolory artykułów mogą się trochę różnić u każdego oglądającego i zależą od ustawień monitora, na którym na wiele sposobów można ustawić barwę, nasycenie oraz kontrast i często monitor sam automatycznie dobiera te parametry. Dlatego szczególnie zwracamy uwagę na to, iż nie można sugerować się na 100% wyświetlanym kolorem. Staramy się jak najlepiej przedstawić naszą ofertę, lecz nie odpowiadamy za różnice w kolorach między zakupionym towarem a jego zdjęciem. Zwracamy również uwagę, że mogą zdarzyć się różnice w jakości/rodzaju materiału w przypadku zakupu kilku różnych kolorów z tego samego produktu (np. organza, płatki). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać przed zakupem, a postaramy się opisać dokładniej dany kolor lub jego charakterystykę. Informujemy zatem, że kupujący nie może rościć do nas pretensji w przypadku różnic kolorystycznych lub nieznacznych różnic w jakości towaru w przypadku zakupu np. kilku kolorów i przypominamy, że w przypadku niezadowolenia z towaru, zawsze jest możliwość odesłania go do nas bez podania przyczyny, a my zwracamy wartość towaru na konto. Przypominamy także, że produkty wykonane ręcznie jak np. aniołki z masy solnej lub nietóre zaproszenia są produktem rękodzielniczym i poszczególne sztuki tych produktów mogą się nieznacznie różnić od siebie, np. kolorem lub kształtem. Także w przypadku produktów wykonanych ze szkła mogą wystąpić naturalne efekty uboczne przy produkcji szkła, takie jak pęcherzyki powietrza lub falistość powierzchni szklanych i wymienione wady nie podlegają reklamacji.

- ANULOWANIE ZAMÓWIENIA.  Klient ma możliwość anulowania zamówienia w dowolnym momencie podczas jego realizacji. Gdy anulowanie nastąpi jeszcze przed wysyłką paczki, wtedy klient nie zostaje obciążony żadnym dodatkowym kosztem, a anulowanie zamówienia zostaje potwierdzone e-mailem . Gdy klient chce anulować zamówienie po otrzymaniu już przesyłki, może to zrobić korzystając z prawa odstąpienia od umowy i odesłać do Deco Mariage zamówione artykuły W przypadku gdy klient nie odbierze paczki od kuriera i w ciągu 14 dni nie odstąpi od umowy zakupu, zostanie obciążony kosztami wysyłki i powrotu do nas paczki (czytaj niżej: "Nieodebranie przesyłki")

- NIEODEBRANIE PRZESYŁKI.  W przypadku gdy zamawiający NIE odstąpił od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i NIE odebrał przesyłki od kuriera (np. był nieobecny), Deco Mariage ma prawo domagać się zwrotu kosztów wysłania i powrotu paczki kurierskiej. W takich przypadkach czekamy na kontakt w sprawie zamówienia do czasu, aż paczka do nas wróci i zamówienie po tym czasie zostaje przez nas anulowane. Jeśli miała miejsce wcześniej wpłata od zamawiającego, to zwracamy kwotę wpłaty pomniejszoną o koszty wysłania i powrotu paczki, czyli 28,00 zł. Gdy natomiast paczka została wysłana za pobraniem klient, który nie odbierze paczki, zobowiązany jest wpłacić 36,00 zł (22,00 zł koszt wysyłki za pobraniem + 14,00 zł koszt powrotu paczki).

- REKLAMACJE.  W przypadku niezgodności towaru ze składanym zamówieniem, prosimy o kontakt e-mailowy, telefoniczny lub listowny. Po otrzymaniu takiej informacji najdalej w ciągu 14 dni roboczych ustosunkujemy się do reklamacji (przeważnie odpowiedzi udzielamy w ciągu kilku dni). Po uwzględnieniu reklamacji, sprzedający odsyła towar POCZTĄ - LISTEM POLECONYM PRIORYTETEM (inna forma odesłania towaru musi być wyraźnie potwierdzona e-mailem) BEZ POBRANIA na adres sklepu: Deco Mariage, Braniborska 36, 71-016 Szczecin. Po otrzymaniu przesyłki, jeśli reklamacja będzie zasadna i będziemy mieli taką możliwość, to prześlemy nowy identyczny produkt, a jeśli nie, zwrócimy na konto zamawiającego kwotę równą wartości produktu i poniesionych kosztów przesyłki zwrotnej (Poczta Polska). Deco Mariage nie odpowiada za dodatkowe koszty wynikłe na skutek błędnej realizacji zamówienia, a tylko zwraca sumę wartości reklamowanych produktów i kosztów jego odesłania listem. Prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy uszkodzony w transporcie towar, nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości. Koniecznym jest także zawarcie dowodu zakupu (faktura lub paragon), bez którego nie będziemy mogli rozpatrzyć pozytywnie reklamacji.

- ODSTĄPIENIE OD UMOWY / ZWROT TOWARU.   Kupujący (konsument) w ciągu 14 dni od daty zakupu (odebrania przesyłki) ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W takim przypadku klient odsyła do Deco Mariage na swój koszt zamówiony towar w stanie nienaruszonym wraz z załączonym pismem informującym o zwrocie towaru i z numerem konta, na który ma być dokonany przelew. Deco Mariage maksymalnie w ciągu 14 dni przeleje kwotę równą wartości zamówienia/towaru, jeśli zwrócony towar będzie w stanie niewskazującym na jego użytkowanie, w oryginalnym opakowaniu i oczywiście nieuszkodzony oraz opakowanie zewnętrzne nie będzie pogniecione, dlatego prosimy pamiętać o właściwym zabezpieczeniu przesyłki w transporcie, szczególnie w przypadku artykułów, które są podatne na uszkodzenia. Jeśli otrzymamy uszkodzony lub niekompletny towar (tyczy się to również gratisów załączonych do danego produktu), nie będziemy mogli rozliczyć się z pełnej jego wartości. W takim przypadku zwrócony towar będziemy mogli odesłać z powrotem do klienta dopiero po rozliczeniu się za koszt wysyłki. Przypominamy, że zgodnie z prawem zwrotowi nie podlegają artykuły wykonane na specjalne zamówienie klienta takie jak rejestracje indywidualne z imionami, księgi gości indywidualne i dekoracje wykonane na zamówienie (np. zestawy stojaków, bramy kwiatowe itd.).    Przypominamy także, że prawo zwrotu posiada tylko konsument (osoba fizyczna), natomiast zwrot nie przysługuje firmom (gdy wystawiana została faktura do zakupu), z racji tego, że firma nie jest konsumentem w rozumieniu prawa. W przypadku wątpliwości prosimy zasięgnąć informacji w Federacji Konsumentów (www.federacja-konsumentow.org.pl) lub w ogólnodostępnych zasobach internetu (np. www.prawosos.pl/pokaz/29858/zwrot_towaru_zakupionego_przez_firme_przez_internet)




Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014 r.

1. Deco Mariage prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez nasz sklep internetowy: www.decomariage.pl.

2. Klienci mają możliwość korzystania ze sklepu dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w sklepie Deco Mariage (dalej: „Konto”) . Świadczenie usług w ramach Konta ma charakter bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą z Deco Mariage dotyczącą Konta, w każdym czasie poprzez wysłanie e-maila z informacją o rozwiązaniu umowy. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Deco Mariage jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia.

3. W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta  należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: adresu e-mail, hasła oraz innych wymaganych prawem informacje. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia Konta pomiędzy Klientem, a Deco Mariage, której przedmiotem są usługi świadczone przez Deco Mariage, na warunkach określonych w Regulaminie.

4. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności tego podmiotu w Deco Mariage, może dokonać wyłącznie osoba, która jest umocowana do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszelkich czynności związanych z korzystaniem z Deco Mariage oraz do wykonywania wszelkich praw i obowiązków tego podmiotu jako Klienta.

5. Wszystkie produkty dostępne w Deco Mariage są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Jesli natomiast produkt jest przeceniony, jego wady zostały wyraźnie wyszczególnione w opisie produktu.

6. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Deco Mariage są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiany jest paragon lub na życzenie faktura VAT. Faktura VAT może być również dostarczona drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, chyba, że Klient wyraźnie zaznaczy, że faktura VAT powinna być dostarczona w formie papierowej.

7. Zamówiony produkt dostarczany jest przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firm kurierskich) lub przygotowywany do odbioru osobistego. Klient ponosi koszty dostawy określone w finalizacji zamówienia.

8. Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Deco Mariage dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów jest adres dostawy wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów, w których miejscem spełnienia świadczenia jest adres siedziby Deco Mariage.

9. W sytuacji, kiedy występują duże różnice w czasie realizacji lub sposobie pakowania i dostawy poszczególnych produktów, składających się na jedno złożone zamówienie,  Deco Mariage może samodzielnie zdecydować o podziale zamówienia na mniejsze przesyłki. W takim przypadku, ogólny koszt dostawy podany Klientowi przy składaniu zamówienia nie ulega zmianie, a jedynie zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki cząstkowe. W przypadku anulowania części zamówienia, korekcie ulegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do niedostarczonej lub reklamowanej części zamówienia.

10. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Deco Mariage produkt, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, gdy płatność następuje przy odbiorze.  Możliwe są następujące formy płatności:

- Przy odbiorze – zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze produktu lub w kasie punktu odbioru osobistego.
- Przelewem - forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Deco Mariage, zamówienie jest przekazywane do realizacji.
- Przelewem online – forma płatności elektronicznej obsługiwana przez PayU S.A. – krajowej instytucji płatniczej, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399.
-  Kartą płatniczą (Visa, Mastercard) - każda transakcja płatności kartą jest w sposób bezpieczny autoryzowana przez PayU S.A. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji.

11. Termin realizacji zamówienia podany jest każdorazowo przy finalizacji zamówienia lub w opisie produktu i zależy od rodzaju zamówionych produktów. Czas dostawy produktów wynosi nie więcej niż 14 dni od dnia zawarcia umowy, chyba, że kupujący wyraźnie zgodził się na dłuższy termin. W przypadku odbioru osobistego, przesyłki są przygotowywane we wskazanym Punkcie Odbioru Osobistego. O możliwości odebrania zamówionego produktu Deco Mariage informuje drogą elektroniczną. Przesyłkę należy odebrać najdalej w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o możliwości odbioru produktu lub w terminie podanym w mailu. Przesyłka, która nie zostanie odebrana w wyznaczonym terminie zostanie odesłana do magazynu, a zamówienie zostanie anulowane lub skorygowane.

12. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas udzielenia gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach Deco Mariage. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji załączonej przy danych produkcie. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

13. Deco Mariage odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu.

14. Reklamacje.   Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym dostępnym na początku regulaminu lub w formie pisemnej na adres siedziby Deco Mariage. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:    1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,    2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,     3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,    4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.      Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.    

15. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Deco Mariage niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Deco Mariage albo Deco Mariage nie wymienił produktu  na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.

16. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Deco Mariage rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni Deco Mariage nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. Gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Deco Mariage.

17. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Deco Mariage zwraca wpłaconą kwotę w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.   Jeśli odstąpisz od umowy, zwrócimy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.   Aby zrezygnować z zakupu, poinformuj nas o swojej decyzji, wypełniając standardowy formularz zwrotu towaru.  Przesyłkę nadaj na adres: Deco Mariage, Braniborska 36, 71-016 Szczecin.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:     1. o świadczenie usług, jeżeli wykonaliśmy w pełni usługę za Twoją wyraźną zgodą;      2. w której cena Towaru zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi nie sprawujemy kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;     3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;     4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;     5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;     6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;     7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi nie mamy kontroli;     8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;     9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną Twoją zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

18. Klient ma prawo do zwrotu zużytego sprzętu zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć tylko i wyłącznie w przypadku, gdy zakup nowego produktu dokonany zostanie w Deco Mariage i będzie obejmował produkt tego samego rodzaju. Chęć zwrotu zużytego produktu należy zgłosić e-mailem w okresie nie dłuższym niż jeden miesiąc od zakupu nowego urządzenia, ale nie krótszym niż 14 dni od jego zakupienia. Zwrot dokonywany jest po zweryfikowaniu przez Deco Mariage dokonanych przez Klienta zakupów Klient wysyła zużyty sprzęt do Deco Mariage na swój koszt.

19. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu Deco Mariage nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu Deco Mariage, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.

20. Podane przez Klientów dane osobowe Deco Mariage zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności.

21. Deco Mariage może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach sklepu internetowego. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Deco Mariage, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w Deco Mariage zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że  zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy z Deco Mariage.

22. W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.

23. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Deco Mariage w ramach sklepu internetowego będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

24. Polityka prywatności.   Administrator gromadzi następujące dane osobowe użytkowników za pośrednictwem witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji w serwisie: nazwisko i imię, adres zamieszkania, adres dostawy kurierskiej, adres poczty elektronicznej, numer telefon. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla dokonania rejestracji i/lub zakupu w naszym sklepie. Dane osobowe będą wykorzystywane przez Operatora wyłącznie w celu rejestracji oraz w dla właściwego wykonania usług, w zgodzie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zatem nasz sklep ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o klientach do niezbędnego minimum wymaganego do wysyłkowej sprzedaży towarów. Informacje te nie będą udostępniane innym firmom ani osobom, bez zgody osoby, która tych informacji dostarczyła. Powierzone nam dane traktujemy jako informacje w najwyższym stopniu poufne. Będą przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 - tekst jednolity, z późn. zm.). Jeżeli chcą Państwo uzyskać wgląd lub zaktualizować swoje dane osobowe można to uczynić samodzielnie z poziomu panelu użytkownika po zalogowaniu się do witryny sklepu. Jeżeli chcą Państwo usunąć swoje dane osobowe prosimy wysłać wiadomość na adres e-mailowy sklepu.

25. Polityka Cookies.    Pliki cookies to pliki tekstowe, które Deco Mariage wykorzystuje do identyfikacji użytkowników odwiedzających stronę internetową sklepu, a tym samym usprawnienia dokonywania zakupów. W ten sposób działa na przykład funkcja „Koszyka” i jego możliwość „zapamiętywania”. Pliki cookies są zapisywane przez przeglądarkę na twardym dysku tylko na czas danej sesji, zajmują niewielką ilość miejsca i nie wpływają negatywnie na pracę komputera. Pliki cookies nie zawierają informacji dotyczących danej osoby. Większość przeglądarek internetowych automatycznie akceptuje pliki cookies. Zapisane i tymczasowe pliki cookies można niezależnie od siebie odrzucić lub zaakceptować, korzystając z ustawień bezpieczeństwa. Po dezaktywacji plików cookies niektóre elementy na stronie sklepu będą niedostępne, a pewne strony internetowe mogą być wyświetlane nieprawidłowo. Bez wyraźnej zgody użytkownika firma DECO MARIAGE nie łączy danych osobowych (imię, adres itd.) z danymi zapisanymi w używanych przez siebie plikach cookies. Aby móc korzystać z funkcji koszyka, należy zaakceptować pliki cookies (tymczasowe/trwałe). Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem http://pl.wikipedia.org/wiki/Ciasteczko lub w sekcji „Pomoc” w menu Państwa przeglądarki internetowej.